[Gnucash-nl] Melding: Aggregatie geselecteerd. Probeer het nogmaals.

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Zo Dec 19 09:18:06 EST 2021

Dag Jannie,

Op zondag 19 december 2021 15:03:13 CET schreef Jannie Bos - Ploeg:
> Beste Geert,
>
> Ik ben helemaal opgelucht! Je had helemaal gelijk in het Crediteurenboek
> stond Aggregatie aangevinkt!!! Dit uit gevinkt en opgelost is het. Het
> werkt weer als vanouds. Als je het weet is de oplossing zo simpel. Ik heb
> hier nooit aan gedacht.
>
> Heel erg bedankt.

Ik ben blij dat je hiermee weer verder kan.

> Ik zal deze reactie ook sturen naar
> gnucash-nl op gnucash.org<mailto:gnucash-nl op gnucash.org>. Ik had mijn vraag
> hier ook al naar gestuurd maar had geen reactie ontvangen vandaar
> rechtstreeks naar jou.

Ik ontvang de berichten via gnucash-nl op gnucash.org zelf ook. Dat is hoe ik je vraag eerst
gezien heb (zowel in je eerste bericht als je tweede...). Tijdsbeperkingen maakten dat ik niet
direct kon antwoorden. En soms moet ik vragen sowieso laten passeren wegens gebrek aan
tijd. Het idee blijft echter: ik stuur mijn antwoorden ook via de maillijst omdat er mogelijk
anderen baat hebben bij een oplossing voor jouw probleem of eventueel verder kunnen
bijdragen.

Er is relatief weinig activiteit op de Nederlandstalige e-mail lijst. Mocht je in de toekomst niet
direct een antwoord krijgen op je vragen, kan je het ook altijd eens proberen op de
Engelstalige lijst proberen (gnucash-user op gnucash.org). Daar is veel meer activiteit en dus
ook meer kans op een antwoord. De conversatie wordt daar anderzijds wel in het Engels
gevoerd, dus dat is mogelijk een drempel.

> Geert nogmaals dank en hartelijke groet,
>
> Jannie

Veel succes verder!

Geert