[Gnucash-nl] overzicht openstaande bedragen van debiteuren

Michiel Faber fabermichiel op gmail.com
Vr Nov 11 07:16:01 EST 2022

MKB > Klant > Klantoverzicht. Of in Engels Business > Customer >
Customers overview.
Dubbelklik dan op de klant om het overzicht te krijgen van verstuurde
facturen en gekoppelde betalingen.

Michiel