[GNC] Atualização GnuCash versão 5.0

Adrien Monteleone adrien.monteleone at lusfiber.net
Tue May 2 08:20:54 EDT 2023

Eduardo,

Geert's explanation of the changes in this reply to a similar thread
should help:

https://lists.gnucash.org/pipermail/gnucash-user/2023-April/106682.html

Regards,
Adrien

p.s. - I copied you you since I wasn't sure if you had left this list
for the Brazilian list or not and Geert's explanation seems to be a
direct answer for your issue.

------
(via DuckDuckGo Translate)

Eduardo,

A explicação de Geert sobre as mudanças nesta resposta a um tópico
semelhante deve ajudar:

https://lists.gnucash.org/pipermail/gnucash-user/2023-April/106682.html

Relação,
Adrien

p.s. - Eu copiei você já que não tinha certeza se você tinha saído dessa
lista para a lista brasileira ou não e a explicação do Geert parece ser
uma resposta direta para o seu problema.