[Gnucash-nl] Probleem bij het instellen van een achtergrondafbeelding voor fakturen

Geert Janssens janssens-geert op telenet.be
Vr Dec 6 13:19:02 EST 2013

Hallo,

Met welke versie van GnuCash probeer je dit en op welk systeem ? En welk rapport probeer
je zo te openen ?

Ik heb zonet geprobeerd met gnucash 2.4.13 op Fedora 19 en daar lijkt het te werken zonder
problemen. Ik heb de test uitgevoerd met het transactie rapport.

Mvg,

Geert