[Gnucash-nl] Overzicht inkoopfacturen

Hartronics (Service) Dealer op Hartronics.nl
Wo Okt 21 15:52:27 EDT 2020

Hoi Jannie

Gewoon bij *BOEKINGSVERSLAG*! Je krijg een leeg veld.
Maar je moet dan via *OPTIES* (ook te vinden in de balk boven in) eerst
opgeven wat je
wilt zien, (/van //*al jouw ingevulde gegevens!*/) Zowel voor
*Crediteuren als Debiteuren* is er
een onderscheid te maken door *het _juiste rekening nummer op te
geven_*_in deze *OPTIES!*_

Selecteer daar alle *rekening nummers* waarvan jij facturen hebt
*ingeboekt!*
Ik heb al mijn inkomende facturen op allerlei verschillende rekeningen
geboekt.
Maar deze wel allemaal onder 1 hoofdrekening KOSTEN ondergebracht.

Als ik dan deze rekening KOSTEN, en daarvan alle SUBREKENING opgeef bij
OPTIES!

Kosten

En daarna sorteer op _*NR:*_
Dan komen bij mij echt alle zelf ingevoerde nummers tevoorschijn. De
door jouw genoemde "Interne boekstuknummers"
die jij zelf hebt aangemaakt. Of automatisch zijn opgehoogd, zoals je
dat hebt opgegeven.!

Opties

Maar deze vraag heb je al wel eens eerder gesteld.
Is het nog steeds niet gelukt?