[Gnucash-nl] vaste standaardtekst verkoopfactuur aanpassen

Marco Camphens marcocamphens op gmail.com
Za Jan 16 11:28:42 EST 2021

Beste forumgebruikers,

Kunnen jullie mij helpen?
Ik gebruik GNUCash versie 3.8 op een Linux Mint systeem. Alles werkt heerlijk, maar ik loop alleen tegen de verkoopfactuur aan.
Ik heb mn factuur bijna helemaal zoals ik wil via een sjaboon. Toch blijft bij 'Voorwaarden' het engelse 'Terms' op de factuur geplaatst worden en bij Referentie het Engelse 'Reference'.
(Op zich heb ik de 'vertaling' al in GNUCash staan (sommige knoppen hebben een NL onderschrift, zoals 'Opslaan' en 'Sluiten', andere niet zoals 'Save Config'.)

Hoe kan ik die standaard 'vaste teksten' op de verkoopfactuur aanpassen?
alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Marco