[Gnucash-nl] Bankboeking uitsplitsen

Michiel Veldhuisen michiel.veldhuisen op gmail.com
Za Jan 7 05:48:22 EST 2023

Beste Herman e.a. in deze mailingroep

Dit zou ik ook graag weten!
Nu moet ik nog elk kwartaal 60% van mijn boekingen uitsplitsen naar twee
aparte kostenrekeningen. Het zou heel prettig zijn als dit op één of andere
manier via een regel of formule ingesteld kan worden.
Ik ben overigens benieuwd naar die twee NL gebruiksaanwijzingen.

Vr. groeten,
Michiel