[Gnucash-nl] Vraag over de Import camt053 in Gnucash 4.13 en probleem met CSV import.

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Ma Mrt 6 14:38:32 EST 2023

Dag Jacques,

blij dat je je hebt aangemeld. Nu nog het e-mail adres gnucash-nl op gnucash.org gaan
gebruiken :)

Je hebt deze wellicht nog niet gezien omdat je nog maar net bent aangemeld, maar op je
vorige mail (die ik had doorgestuurd naar de lijst) waren al enkele antwoorden gekomen.
Eentje daarvan gaf aan dat camt053 inderdaad ondersteund zal worden in gnucash 5.0. Het
zal te vinden zijn onder xml in plaats van de oudere camt import formaten..

De volledige details kan e lezen in het archief van deze mail lijst op
https://lists.gnucash.org/pipermail/gnucash-nl/2023q1/000507.html[1]
en volgende mails.

Groetjes,

Geert