[Gnucash-nl] Tellers

Rik van Kekem rik op graficalc.nl
Vr Apr 7 10:01:08 EDT 2023

Op 07-04-2023 om 15:39 schreef Jannie Bos - Ploeg:
> Nadat ik GnuCash 5.0 heb geļnstalleerd staan alle tellers in Bestand->
> Eigenschappen-> Tellers op “0”! Hoe krijg ik dit weer in de oude
> situatie terug, met de juiste teller standen?
Kun je die niet zelf daar weer terugzetten op de standen waarop ze stonden?

Anders zou je in de backup kunnen kijken.
Het .gnucash bestand kun je gewoon unzippen en het resulterende bestand
met een editor openen.
De counters staan bovenin. Iets als...
         <slot:key>gncBill</slot:key>
         <slot:key>gncCustomer</slot:key>
         <slot:key>gncVendor</slot:key>

Ik zie alleen geen verschillen met vorige versies (in het XML bestand)
dus het is raar dat ze gereset zijn.
(ik gebruik ze niet dus bij mij staat alles op 0)

--
Met vriendelijke groeten,
/Rik/