[Gnucash-nl] FW: Tellers

Jannie Bos - Ploeg Jannie.Bos.Ploeg op outlook.com
Za Apr 8 04:33:23 EDT 2023

Van: Jannie Bos - Ploeg
Verzonden: zaterdag 8 april 2023 10:33
Aan: Rik van Kekem <rik op graficalc.nl>
Onderwerp: RE: [Gnucash-nl] Tellers

Goedemorgen Rik,

Dank voor je reactie.

Mijn computerkennis is minimaal, dus ik durf dat soort acties niet aan. Ik heb inderdaad de tellers op de laatste stand ingevoerd. Maar toen ik vervolgens een inkoopfactuur ging inboeken stond de teller (als boekingsnummer)weer op 0.

Ik werk met Windows 11. Nadat ik GnuCash 5.0 had geïnstalleerd, was het programma ook nog eens gedeeltelijk in het Engels en gedeeltelijk in het Nederlands.

Uiteindelijk ben ik teruggegaan naar versie 4.13.

Met vriendelijke groet,
Jannie