[Gnucash-nl] Weergave op scherm aanpassen

Rik van Kekem rik op graficalc.nl
Do Jun 8 13:31:12 EDT 2023

Sorry voor de dubbele postings maar de mailinglist was schijnbaar behoorlijk van slag want mijn post kwam er niet door.

--
Verstuurd vanaf mijn Android apparaat met K-9 Mail. Excuseer mijn beknoptheid.