[Gnucash-nl] Rapporten

Jean-Pierre Vandenbroucke jpvdb.v op gmail.com
Do Nov 16 13:53:15 EST 2023

Hallo Jannie,

Als je de balanswijzigingen wil voor bv alleen 2022 zal je volgens mij
moeten werken met een werkblad (Excel, Calc van Libreoffice, enz.).
Je brengt de balansen in van eind 2021 en eind 2022 en via formules maak
je het verschil.  Dan heb je de balanswijzigingen voor het jaar 2022.

Tot dan,