[Gnucash-nl] MySQL en GNUCash

Jos Geluk jos op ardispark.nl
Vr Jul 18 08:33:57 EDT 2014

Jazeker, alle data wordt opgeslagen in MySQL. Ik draai drie administraties
in MySQL. Twee voordelen zijn dat de data base op een andere server kan
draaien dan de GnuCash-clients, en ook andere applicaties gelijktijdig van
de database gebruik kunnen maken. Ik heb een heel planningssysteem, uitvoer
van facturen en offertes en dergelijke gebouwd op de database. Het kostte
wel wat reverse-engineering om de XML-structuur te matchen met de data
base-tabellen, maar tot nu toe lukt dat aardig. Voor specifieke vragen kun
je bij mij terecht.

Groeten,

Jos Geluk.