[Gnucash-nl] Nieuwe gebruiker

Bit-IT [Steven] steven op bit-it.be
Vr Aug 1 07:10:00 EDT 2014

Hallo,

Ik ben een (zeer kleine) zelfstandige in bijberoep in België.
Wegens omstandigheden heb ik mijn boekhouder bedankt voor bewezen
diensten en doe ik nu mijn boekhouding zelf; in gnuCash :-)

De lessen boekhouden zijn inmiddels al meer dan 10 jaar geleden, en ik
zou wel een beetje hulp kunnen gebruiken bij het starten.
Momenteel heb ik alles ivm boekingen werkende, maar ongetwijfeld nog
niet geoptimaliseerd om een BTW-aangifte etc te kunnen doen.

Is er iemand met kennis van de Belgische aangiften, die me op weg kan
helpen ?

Alvast bedankt,
Steven