[Gnucash-nl] hoe vervang ik Engelse boeknamen door Nederlandse

Geert Janssens janssens-geert op telenet.be
Di Sep 9 07:10:55 EDT 2014

On Tuesday 09 September 2014 12:41:58 Wybo wrote:
> Als beginneling heb ik een flinke file aangemaakt in het Engels, maar
> ik wil liever Nederlandse terminologie gebruiken. Kan ik de taal
> achteraf nog omzetten en dus bijvoorbeeld Expenses in Uitgaven
> veranderen?

Het is als Nederlandstalige inderdaad gemakkelijker om met Nederlandstalige
rekeningen te werken.

Er is helaas geen manier om de namen van de rekeningen automatisch te vertalen.

Je kan de ze wel zelf eenvoudig vertalen via de knop "De geselecteerde rekening
bewerken" of het menu "Bewerken->Grootboekrekening bewerken".

Kan je hiermee verder ?

Mvg,

Geert