[Gnucash-nl] Handleiding/link GnuCash

MSX2 msx2 op runbox.com
Vr Dec 2 10:03:06 EST 2016

Hallo,

Sinds dit jaar ben ik als eenmanszaak begonnen en nu zoek ik een
boekhoudprogramma onder Linux. Een vd opties is GnuCash, alleen omdat ik
geen boekhouder ben is het voor mij een steile leercurve...;-)
Daarom ben ik op zoek naar een handleiding hoe een startende ondernemer
zijn (simpele) boekhouding in Gnucash krijgt (of misschien is er iemand
in het midden vh land die mij daarbij wil helpen?).
Hoewel ik prima Engels kan lezen, toch het liefst in NL omdat ik als
newby al genoeg heb aan de nederlandse boekhoudkundige termen.... :-\

Wie kan mij helpen?
Deze kwam ik tegen: erg interessant, maar mijn gevoel zegt dat voor elk
tankbonnetje een leverancier aanmaken nogal omslachtig is...:-\
http://www.accoo.nl/administratie/
http://www.accoo.nl/handleiding-gnucash/

Onderstaande post/link kwam ik tegen in het archive, maar die werkt niet
meer. Heeft iemand hem nog werkend?

Mvg,
Erik

Sinds kort is er een online handleiding GnuCash beschikbaar voor
Nederlandse MKB-Ondernemers.
Bij interesse, volg deze link
<http://lifestylezaken.drupalgardens.com/inhoud/online-cursus-boekhouden-voor-ondernemers-met-gnucash>
.