[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 32, Nummer 2

Ron r.heuverkamp op quicknet.nl
Za Mrt 18 03:14:38 EDT 2017

Beste Mark,

Hartelijk dank voor je reactie. Verhelderend ook ten aanzien van de werking van GNUCash zelf. Ik ga ermee aan de slag!

⁣Met vriendelijke groet,
Ron Heuverkamp

Verzonden door BlueMail ​