[Gnucash-nl] Vennootschapsbelasting

Ron Heuverkamp r.heuverkamp op quicknet.nl
Za Mrt 18 12:16:22 EDT 2017

Beste Mark en/of andere gebruikers,

Het boeken van de vennootschapsbelasting is mij duidelijk met dank aan Mark.

Bij mij resteert nog een vraag: is het eventueel mogelijk een V&W-rapport te genereren waarbij de opstelling van omzet/kosten gevolgd wordt door tussentelling “resultaat voor belastingen”; vervolgens een afzonderlijke post “vennootschapsbelasting”; gevolgd door telling “ resultaat na belastingen”?

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Ron Heuverkamp