[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 39, Nummer 1

Mark De Quidt mark.de.quidt op gmail.com
Di Apr 3 11:18:13 EDT 2018

Gebruikelijk is:
Huidig programma verwijderen.
Oude versie opnieuw installeren.
Databestand openen.

Maar: verifieer eerst of de nieuwe versie 3.0 het gegevensbestand niet
gewijzigd heeft en het misschien incompatibel is met ouder versie.
Dat zou je normaal moeten lezen in de release notes.
Indien dit wel is: wachten tot iemand het probleem opgelost heeft
(misschien wachten op 3.1).

Tenzij je natuurlijk, als goed gebruiker, een backup (reservekopie) genomen
hebt van je gegevens,
dan gewoon backup terugzetten en openen met oude versie.

Dit zijn algemene aanwijzingen, ik heb geen concrete ervaring met 3.0
(zoals gezegd, wacht ik op 3.1).