[Gnucash-nl] Runtime Error

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Do mei 3 12:51:06 EDT 2018

Hallo Jannie,

Ik zie nu pas je bericht.

Er zijn meerdere fouten ontdekt in gnucash 3.0 die kunnen leiden tot een
crash.

Om dit te verhelpen kan je ofwel terugkeren naar gnucash 2.6.21 ofwel
verdergaan naar gnucash 3.1 (vorig weekend uitgebracht).

Kan je laten weten of dit het probleem voor jou oplost ?

Met vriendelijke groeten,

Geert Janssens