[Gnucash-nl] Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 42, Nummer 2

Henk Sennema sennema op hotmail.com
Ma Aug 6 10:38:01 EDT 2018

Dag,

Hoe kan ik een vraag stellen via deze lijst?

Ik heb een vraag over de kleine ondernemersregeling (KOR). Hoe kan ik deze boeken in GNU Cash? En welke periodes gebruik ik voor het boekjaar 2017? Periode 4 werd pas in januari 2018 ingediend bij de Belastingdienst.

Met vriendelijke groet,

Henk Sennema
________________________________
Van: Gnucash-nl <gnucash-nl-bounces+sennema=hotmail.com op gnucash.org> namens gnucash-nl-request op gnucash.org <gnucash-nl-request op gnucash.org>
Verzonden: zaterdag 7 juli 2018 18:00
Aan: gnucash-nl op gnucash.org
Onderwerp: Gnucash-nl Verzamelmail, Volume 42, Nummer 2

Stuur Gnucash-nl maillijst aanmeldingen naar
        gnucash-nl op gnucash.org

Om u aan of af te melden via het web, bezoek
        https://lists.gnucash.org/mailman/listinfo/gnucash-nl
of stuur een e-mail bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        gnucash-nl-request op gnucash.org

U kunt de persoon die de lijst beheert bereiken op
        gnucash-nl-owner op gnucash.org

Als u berichten beantwoordt, gelieve meer specifieke informatie in de
onderwerp-regel op te nemen dan alleen maar "Re: Inhoud van Gnucash-nl
verzamelmail..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. GnuCah reageert niet (Jannie Bos - Ploeg)
   2. Re: Vraag over koppeling kostenrekening (Mark Haanen)

Message: 1