[Gnucash-nl] Boeking Inkoopfactuur.

Mark Haanen i18n op haanen.net
Di Okt 9 10:17:59 EDT 2018

Meer specifiek: het is een probleem dat ik niet in de vertaling kan
oplossen.

Het Engelstalige origineel gebruikt Bill voor inkoopfactuur en Invoice
voor verkoopfactuur.
Maar (alleen) op deze plaats gebruiken ze het woord Invoice voor de
algemene term van deze begrippen ('factuur').

Ik zou kunnen kiezen voor Rekening en Factuur, maar daar wordt het m.i.
niet overzichtelijker van.

Groet,
Mark