[Gnucash-nl] Hoeveelheid bij verkoopfacturen

R. Stroet rstroet42 op gmail.com
Vr Nov 29 06:20:21 EST 2019

Ik ben een nieuw lid, maar gebruik Gnucash nu zo'n 2 jaar. Spelenderwijs
ben ik een eind gekomen en met de archiefberichten in de discussielijst
kom ik waarschijnlijk nog verder.
Er is echter 1 ding dat me al een tijd bezig houdt en dat is het veld
'hoeveelheid' bij het opmaken van een verkoopfactuur. Ik vul iedere keer
keurig de hoeveelheid uren (ook 1/2 en 3/4 uren) in die doorberekend
moet worden.
Nu zou ik graag een rapport zien waarop ik een overzicht krijg waarop ik
voor de debiteuren een overzicht kan maken met alle gefactureerde
hoeveelheden. Ik heb zo'n beetje alle rapportopties voor mijn gevoel
uitgeprobeerd, maar ik krijg ze niet naar boven.
Heeft iemand een idee waar dat in Gnucash wordt bijgehouden en hoe ik
dat enigszins toonbaar kan maken of kan exporteren? Ben benieuwd. B.v.d.
Rene Stroet