[Gnucash-nl] Upgrade naar 3.8

Leo Moons leo.moons op proximus.be
Ma Mrt 9 06:05:02 EDT 2020

Beste Bruno,

Ik heb ook geprobeerd om GnuCash te upgraden, maar geraakte ook niet
wijs uit de instructies. Ook mijn Ubuntu kennis is te beperkt. Misschien
helpt volgende tip: de laatste versie van Ubuntu is 19.10 en bevat
GnuCash 3.7 (hopelijk goed genoeg voor jou?).
Om je Ubuntu aan te passen heb ik volgende gevonden met goede
commentaar.
https://www.linuxbabe.com/ubuntu/upgrade-ubuntu-18-04-19-04-to-ubuntu-19-10
Dan heb je ook 2 vliegen in één klap: een nieuwe Ubuntu en een nieuwe
GnuCash.
Of je wacht nog een goeie maand op de nieuwe LTS van Ubuntu, versie
20.04 LTS

Hopelijk helpt het je verder en succes. en vergeet niet te back-uppen ;-)
Vriendelijke groeten

Leo Moons