[Gnucash-nl] Emballage verwerken

Bert Heijne bertheijne op outlook.com
Di Mrt 10 07:25:39 EDT 2020

Hallo allen,

Na een nogal lange zoektocht voor een duidelijke instructie kom ik er even niet uit.
Wij werken met emballage en statiegeld van fusten en gasflessen.
Nu wil ik graag de waarde en de verwerking er van vastleggen ook via de facturen. Wie kan mij hier in helpen en de juiste rekeningen opzetten zodat ik weet wat er aan emballage rondgaad en is.
Het gaat niet om grote aantallen en heb zelf geen afschrijving hier op. Het rouleert alleen maar, denk net als met een borgsom van de gehuurde artikelen.

Wat ik al gelezen heb valt het onder voorraad maar als leek voor mij erg onduidelijk allemaal.

Wie kan mij hier bij helpen, alvast bedankt Bert

Verzonden van mijn HTC