[Gnucash-nl] CSV import settings

Arthur Kluitmans arthur.kluitmans op outlook.com
Za mei 2 07:57:10 EDT 2020

Hallo,
Via het menu: Bestand ==> Importeren ==> Boekingen uit CSV...........
Kun je als je een aantal stappen in de wizard verder bent, de CSV import instellingen opslaan onder het kopje 'Load and Save Settings'

Nu wil ik deze opgeslagen templates gebruiken op een andere computer. Maar als ik de boekhouding daar open en naar deze import ga, zijn de templates niet zichtbaar terwijl deze op mijn eigen computer wel zichtbaar zijn.

Het lijkt er dus op dat deze templates ergens lokaal in een bepaalde directory worden opgeslagen.
Weet iemand toevallig waar deze templates worden opgeslagen?

Hopelijk kan iemand me helpen.....

Met vriendelijke groeten,
Arthur