[Gnucash-nl] Gnu cash opent zonder gegevens

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Ma Feb 8 14:10:15 EST 2021

Beste Jacques,

Even vooraf: gelieve altijd te antwoorden aan gnucash-nl op gnucash.org in plaats
van mij persoonlijk. Dat heeft twee voordelen:
1. er kunnen nog mensen zijn met dezelfde vraag en door telkens op de lijst te
blijven zien zij ook de antwoorden
2. ik ken niet alle antwoorden, maar wellicht kan iemand anders je wel verder
helpen.
Om op de lijst te antwoorden kies je in je email programma voor de optie
"Allen beantwoorden" of iets gelijkaardigs in plaats van gewoon "Antwoorden".

Dan in verband met je vraag: de enige manier die ik ken om met de lettertypes
te spelen is door bepaalde configuratie bestanden aan te passen. Ik ken
hiervan niet het fijne, maar wellicht is deze link (in het Engels) een eerste
aanknopingspunt:
https://wiki.gnucash.org/wiki/GTK3

Op de Engelstalige maillijst gnucash-user op gnucash.org zijn andere mensen die
hier al meer mee geëxperimenteerd hebben. Mocht je er niet uitkomen kan je
zeker daar ook om raad vragen.

Mvg,

Geert