[Gnucash-nl] officiele "dubbele" boekhouding (voor BVBA) in Belgie met GnuCash ?

Pascal Standaert pascalstandaert op gmail.com
Ma Mrt 15 13:05:21 EDT 2021

Ik wil graag binnenkort met GnuCash starten om de boekhouding van mijn
BVBA te doen (zie mijn vorige uitgebreide introductie-mail)

Is GnuCash geschikt en goedgekeurd (geen idee of dat wel bestaat,
certificaat ofzo ?) dat de Belgische belastingdienst "aanvaardt" dat je
met GnuCash je boekhouding voert en BTW aangiftes en balansen opmaakt en
indient enzo ...

iemand ervaring mee ?

Mijn boekhouder verwittigt mij : Toch opletten dat de boekhouding niet
'verworpen' wordt omdat er structurele fouten in zitten te wijten aan de
software of instellingen ervan ...

Is daar iets van aan ?

Groeten,
Pascal