[Gnucash-nl] Vraag over invoering inkoopfactuur/betaling met verlegde BTW

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Wo Mrt 17 07:14:25 EDT 2021

Wat je kan proberen is een aangepast BTW tarief te maken met twee
belastingstarief regels:
ééntje met 21% BTW (verschuldigd)
ééntje met -21% BTW (terug te vorderen)

Mvg,