[Gnucash-nl] mogelijk misverstand

Aza Pellekooren a.pellekooren op hetnet.nl
Wo Aug 18 13:35:40 EDT 2021

L.S.,

Sinds kort probeer ik Gnucash te gebruiken, maar dat lukt nog maar matig. Ik
heb daarom kortgeleden een vraag gesteld. Daar is geen reactie op gekomen
(kan natuurlijk gebeuren. Hierdoor kwam ik op de gedachte de andere
berichten in het forum eens te doorzoeken. Wat mij daarbij opviel was dat er
bij heel weinig berichten een reactie stond, althans die kwam ik niet tegen.

Kan zijn dat op een verkeerde manier door de forumlijsten zoek. Misschien
heeft iemand mijn eerdere vraag wel beantwoord maar heb ik dat gemist.

Graag een reactie.

Vriendelijke groeten,

Aza Pellekooren