[Gnucash-nl] Eerste hulpvraag

A. Zijlstra pijptabak op yahoo.com
Ma Aug 30 03:10:41 EDT 2021

 GNUCash draait prima op Linux Mint. Ik zie geen reden om over te gaan op Windows. (En ik gebruik beide omgevingen).
Calc is geschikt om een invoerbestand mee te maken.

Documentatie is er: Documentation | GnuCash Ik ben zelf begonnen door de conceptengids uit te voeren. Dan weet je ook hoe de bediening werkt, en wat de filosofie erachter is. Engels, dat wel.

|  |  |

|  |
Documentation | GnuCash

The following links are to the English HTML editions of the current stable branch documentation. See further dow...