[Gnucash-nl] HELP!!!! Probleem met Aggregatie

Jannie Bos - Ploeg Jannie.Bos.Ploeg op outlook.com
Do Dec 16 09:58:51 EST 2021

Goedemiddag,

Ik heb een vreemd probleem. Ik werk al een aantal jaren met GnuCash en ik wil vandaag een inkoopfactuur invoeren als vaste activa, balansrekening. Krijg ik de volgende melding:
Aggregatie geselecteerd. Probeer het nogmaals. Sluiten.

Een aantal keren geprobeerd. Helpt niet. Dus dan maar een onkosten rekening geprobeerd om op te boeken. Krijg ik dezelfde melding. Toen maar GnuCash 4.8 voor Windows 10 opnieuw geďnstalleerd, heeft niet geholpen.

Dit probleem is spontaan ontstaan, gisteren ging alles nog oké. Ik kan dus niet verder, wie wil mij helpen?

Vriendelijk groet,

Jannie Bos - Ploeg