[Gnucash-nl] Totaaloverzicht van mutaties op activa en passiva

Bregt - ICTgroup.be bregt op ictgroup.be
Za Jan 29 15:49:53 EST 2022

Dag Nick,

Ik denk dat je het gewenste rapport kan genereren via Rapporten -> Boekingsverslag.

Op dit verslag pas je via knop "Opties" in de werkbalk de rapportopties zó aan dat enkel de activa- en passiva-rekeningen geselecteerd worden (dus niet kosten en opbrengsten). Standaard is dit rapport gesorteerd volgens rekeningnummer.

Kan je hier mee verder?

Met vriendelijke groet
Bregt