[Gnucash-nl] Totaaloverzicht van mutaties op activa en passiva

I van der Velden i.vegeta op gmail.com
Zo Jan 30 05:51:37 EST 2022

Hallo Bregt,

Dank u wel voor uw snelle antwoord. Ik ben even met dit rapport bezig
geweest, maar is het mogelijk om één regel per rekening te tonen? Dus
echt een samenvatting, in plaats van een overzicht van alle losse
mutaties?

Dus ik wil bijvoorbeeld een regel zien
"Betaalrekening" startsaldo 4000 credit 5000 debet 6000 eindsaldo 5000

Waarbij alle transacties van die betaalrekening dus samengevat worden
in die ene regel, en niet los worden getoond.

Vriendelijke groet, Nick