[Gnucash-nl] Rapport blank op het scherm

Herman Viaene herman.viaene op edpnet.be
Vr Sep 6 05:54:59 EDT 2024

Mijn konfiguratie:
Linux Mageia 9 Plasma desktop
Gnucash versie 5.3

Sedert ik deze versie heb is het rapport Opbrengsten en Kosten -
Resultatenrekening schijnbaar leeg, maar in werkelijkheid zijn de
gegevens er wel degelijk. Want als ik het rapport afdruk naar een
pdf-bestand, dan zijn alle gegevens daar korrekt weergegeven.

Ik gebruik Gnucash al jaren, dit is de XX-de versie op de XX-de versie
van mijn platform, dit nog nooit gezien voordien.

Mvg,

Herman Viaene

--
Plus je dors, mieux je me porte (Gaston Lagaffe)

Hoe meer ik slaap, hoe beter ik me voel (Guus Flater)

The more I sleep, the better I feel (Gomer Goof)