[Gnucash-nl] Vraag over de Import camt053 in Gnucash 4.13 en probleem met CSV import.

Bart A.J. Seesing baj op seesing.com
Zo Feb 26 12:23:10 EST 2023

Goedemiddag,

Ik kan de oorspronkelijke vraag niet helemaal terugvinden, maar… laatst zag ik een blog van een Nederlandse blogger met uitleg over hoe hij CSV-bestanden van Rabobank en ABN AMRO ‘voorbewerkt’. Inclusief details over de instellingen in GnuCash. De spreadsheet die hij gebruikt om voor te bewerken wordt ook gedeeld in de blog.

Te vinden op: https://www.geldnerd.nl/hoe-importeer-ik-in-gnucash/

Met vriendelijke groet,
Bart