[Gnucash-nl] aanpassen standaard tekst factuur

Mark Haanen i18n op haanen.net
Do Nov 30 04:31:38 EST 2017

Tot nu toe nog geen reacties op het voorstel voor onderstaande wijzigingen:

Verkoopfactuur --> Factuur
Inkoopfactuur --> Rekening

Vooralsnog laat ik de vertaling daarom ongewijzigd.

Groet,
Mark Haanen
NL vertaler GnuCash