[Gnucash-nl] kolommen en kolomlabels

Joost Helberg joost op helberg.nl
Wo Mrt 28 16:17:07 EDT 2018

ls,

Ik gebruik gnucash al een tijdje naar tevredenheid, maar het ergert me
nogal dat de kolomnamen soms niet leesbaar zijn. De kolommen zijn
simpelweg veel te smal. Vergroten (met de muis verslepen) helpt alleen
tijdens het verslepen, als ik de muisknop loslaat, dan wordt de kolom
weer heel smal.

Ook is de laatste kolom van b.v. een factuur niet leesbaar omdat ie
achter de rand van het window zit. Vergroten of verkleinen heeft geen
zin

Heeft iemand een idee hoe ik dat verhelp?

Ik gebruik gnucash op Ubuntu GNU/Linux met Gnome. Een plaatje heb ik
bijgevoegd.