[Gnucash-nl] Is het GnuCash geschikt voor administratie bijhouden van een Stichting?

Myrugia Mook myrugiamook op yahoo.com
Za mei 12 17:34:46 EDT 2018

Goeie dag,
Mij zus heft net een stichting opgericht, en wou graag zelf het administratie doen.Is the GnuCash geschikt voor de administratie van een Stichting?Ik zal haar assisteren bij het downloaden en opzetten van het GnuCash.
P.s.: Is het programma Standard Business Reporting (SBR)???Let op: Doet u vanuit uw boekhoudprogramma automatisch aangifte bij de belasting?             Dit moet sinds dit jaar volgens Standard Business Reporting (SBR).
Bij voorbaat bedankt,
Met vriendelijke groet,

God Bless You, Protect You and Guide you along your way!!!   Myrugia