[Gnucash-nl] Lijst niet betaalde facturen

Geert Janssens geert.gnucash op kobaltwit.be
Do mei 3 12:58:48 EDT 2018

Hallo,

"Afdrukbaar rapport" in het zoekvenster doet niet wat jij denkt. Voor elke
factuur die je selecteert zal het een nieuwe tab (of venster) openen met de
betreffende factuur in een afdrukbaar formaat.

Ik geloof dat wat je precies zoekt niet bestaat in gnucash. Je kan het rapport
"Ouderdom crediteuren" opvragen om te zien hoeveel je in totaal nog aan je
verschillende leveranciers schuldig bent. En je kan per leverancier op de
totalen in deze lijst klikken om een factuur en betalings historiek op de
vragen voor een specifieke leverancier. Maar een afdrukbare lijst met enkel de
facturen die nog te betalen zijn denk ik niet dat er bij zit.

Groetjes,

Geert