[Gnucash-nl] GnuCash 3.1

Mark Haanen i18n op haanen.net
Do mei 3 15:58:15 EDT 2018

Hoi Jannie,

In de laatste revisies voorafgaand aan de nieuwe versie zijn er aardig
wat strings aangepast. Die zijn daardoor nu allemaal in het Engels.
Mede in verband met mijn overige verplichtingen ben ik er nog niet aan
toegekomen om die allemaal te vertalen.

Ik kan nog geen deadline geven wanneer de vertaling gereed is. Bovendien
is het vervolgens afhankelijk van de packager van de Windows installer
of de NL vertalingen ook worden meegenomen. Meestal gebeurt dat pas met
ingang van de volgende versie (dus 3.2).

Als je de (eventuele) verbeteringen niet nodig hebt, zou ik gewoon de
laatste volledig vertaalde versie aanhouden. Voor mij voldoet die nog prima.

Groet,
Mark