[Gnucash-nl] GnuCash 3.1

Jannie Bos - Ploeg mw.j.bos op hccnet.nl
Do mei 3 12:56:55 EDT 2018

Beste allemaal,

Ik heb GnuCash 3.1 gedownload maar helaas een mengelmoes van Nederlands en
Engels. Rapporten die op een vreemde manier werken en niet zichtbaar zijn.
Wel als je teruggaat in het programma, helaas is dan ook je openingsscherm
weg. Etc. Ik heb hier grote moeite mee, vooral door het vele gebruik van het
Engels.

Is er op korte termijn een betere versie (in het Nederlands) op komst? Ik
probeer het nu maar onder de knie te krijgen. Trouwens wat zouden de
verbeteringen van de versie 3.1 moeten zijn?

Graag een reactie van jullie. Ik werk met Windows 10.

Vriendelijke groet,

Jannie