[Gnucash-nl] QIF import meerdere journaalposten

Mark Haanen i18n op haanen.net
Wo Dec 19 14:02:27 EST 2018

Het gaat om de 'splits', dat zijn de boekregels van de journaalpost.

De 'o' staat voor Onbevestigd, de 'b' voor Bevestigd. Andere
mogelijkheden: 'a' voor Afgestemd (alsmede 'v' voor Vastgehouden en 's'
voor Gestorneerd, maar die komen minder vaak voor).

Ik heb geen verklaring waarom deze handmatig op 'b' komt te staan. In
mijn eigen ervaring gebeurt dat alleen als ik zelf een keer op de kolom
klik.

Groet,
Mark