[Gnucash-nl] GNUCash crashes als ik een factuur aan wil maken of bewerken

Nico van Haastrecht nico op van-haastrecht.com
Do Jul 25 08:14:09 EDT 2019

Hallo,

Ik heb recent de laatste versie van GNUCash geïnstalleerd op mijn
Windows 10 computer. Ik heb een zakelijk boekhoud bestand aangemaakt en
ik heb transacties van mijn bank in geladen. Dat werkt allemaal perfect.
Bij het aanmaken van een factuur crasht de app echter. Ik kan de
algemene gegevens in vullen zoals de klant en de jobnummer maar daarna
gaat het mis.

Build ID: 3.6+(2019-06-29)

Met vriendelijke groet,
Nico van Haastrecht