[Gnucash-nl] Rekeningschema maken in GnuCash

Jacques jacquesvermeeren op gmail.com
Zo Sep 15 13:55:55 EDT 2019

Dag Mark
Volgens mij rolt de avw en balans er uit volgens Nl systeem. Wel moet je de rekeningnummers dan zodanig aanpassen door daar een nummer voor te zetten zodat ze in de goede vorm verschijnen. Daarbij zouden bv  de
Omzetrekeningen voorafgegaan kunnen worden door 0, de kostenrekeningen met 1enz. Met een beetje puzzelen is dat dan geen probleem. Ik zou de nrs in de naam van elke rekening zetten

Kind regards,

Jean Jacques Vermeeren

Send with my iPhone.......