[Gnucash-nl] Rekeningschema maken in GnuCash

Mark Haanen i18n op haanen.net
Zo Sep 29 08:42:42 EDT 2019

Hoi Jacques,

De nummering gaat goed (je kan ook op de achtergrond sorteren met
nummers, hoeft niet per se in de naam).
Maar dan nog lukt het niet om alles exact goed er uit te krijgen.

Probleem zit met name bij de laatste categorieën (financiële baten en
lasten, belastingen). Doordat je een keuze moet maken tussen kosten en
opbrengsten, komen baten en lasten er brak uit (behalve als je
financiële baten als kostenrekening laat gelden).

Maar dat is uitsluitend in de weergave, technisch gaat het wel goed.

Groet,
Mark