[Gnucash-nl] officiele "dubbele" boekhouding (voor BVBA) in Belgie met GnuCash ?

Pascal Standaert pascalstandaert op gmail.com
Di Mrt 16 05:31:29 EDT 2021

Hey Bregt,

hou me ZEKER op de hoogte van de vorderingen (XML voor BTW aangiftes)
... het insteresseert me zeer !

ziehier de export uit mijn Winauditor, Belgisch rekeningstelsel ...

ben je er iets mee ?

wil je dat ik aan mijn boekhouder een XML vraag om BTW aangifte in te
dienen, om te bestuderen ? hij gaat dat zeker hebben !