[Gnucash-nl] Herinnering verschuldigde facturen

gnucash op boosten.org gnucash op boosten.org
Wo Jan 9 13:35:00 EST 2019

Hoi Jannie,

Hoe heb je die betalingen geboekt? Toch hopelijk ook via het MKB-menu (betaling verwerken)?
Waarschijnlijk staan die bedragen nog open in je crediteuren-rekening.
In die crediteurenrekening moet je niet handmatig gaan zitten knutselen.

Als je die betaling anders gedaan hebt, dan moet je die weer ongedaan maken, en dan via ‘betaling verwerken’ die betaling doen.

Met vriendelijke groet,

Peter Boosten