[Gnucash-nl] Herinnering verschuldigde facturen

gnucash op boosten.org gnucash op boosten.org
Do Jan 10 06:47:57 EST 2019

Hoi Jannie,

Ik heb net even in de (engelstalige) handleiding zitten zoeken, en kennelijk kun je die betaling ook anders herstellen:

Ga naar je activa rekening (ik denk je lopende rekening), en zoek die transactie op. Als je daarop met je muis ‘rechts-klikt’, dan kun je ‘Toewijzen als betaling’. Dan kun je de juiste crediteur en factuur aanwijzen.

Dit werkt echter niet voor credit-nota’s.

Mocht je toch het Engels willen proberen:

https://www.gnucash.org/docs/v3/C/gnucash-help/busnss-ap-payment1.html

Met vriendelijke groet,

Peter Boosten