[Gnucash-nl] Herinnering verschuldigde facturen

gnucash op boosten.org gnucash op boosten.org
Do Jan 10 09:18:31 EST 2019

> Hoezo werkt dit niet voor credit-nota's ? Welke versie van GnuCash gebruik je
> ?

3.3 (op de Mac). Maar die info is niet van mij, maar van GNUCash zelf (in de link die ik eerder meestuurde): Daarin staat vermeld dat als je die functie gebruikt bij een storting op je bankrekening, dat die functie er (in dit geval onterecht) vanuit gaat dat het een betaling betreft van een klant, en dan opent hij een ander scherm.

Peter